Elbruzebru canım 40+0’da düzenli sancılarım vardı kontrolümde. Açılma sıfırdı. Ertesi gün sancılarım arttı 5 dakikada 1e kadar indi fakat açılma sıfır. Yaklaşık 20 saat çektim sancıyı ama 1 Cm’e kadar çıkabildi ancak. Bebeğin boynuna 3 tur kordon dolanmıştı ve kilosu 4250 idi. Yani normal doğum imkansız gbi oldu benim için. Çok istememe rağmen normal doğumum sezaryene döndü. Ama herkesin durumu farklı tabi. Anında açılman da olabilir. Herşey kısmet oluyor yani. Rabbim yardımcın olsun, ben oğlumu aldım kucağıma, darısı başına 🥰❤️🙏