40 haftalık olduk ama ne sanci ne nişan ne de açılma bir de tam final haftasina denk geldi ne yapıcam ne edicem hiç bilmiyorum 41 e kadar yolu var dedi doktor bakalım nasil olucak bugün kocaman karnımla sinava girdim bir de hocalar bile gördüğünde doğurmadin mi kız diyorlar 😂😂 hayırlı zamanda Sağlıcakla gelsinler insallah ❤