Elbruzebru Kızlar merhaba bugün 40+2 oldum geçen hafta gittiğimde bebegım doğum kanalına girmemiş ama normal doğum pozisyonunda ve ne sancım var ne de başka bişey ya yarında catı muayenesi olucam benim gibi olan varmı ? Normal doğum olur mu sizce
Bebiscann Elbruzebru çatı muayenesi önceden yapıldımı canım, bebekler doğum esnasında bile kanala girebilir, hayırlısıyla gelsin inşallah 🙏
2melekannesi_ Elbruzebru 40+2 benim de. Bugün kontrole gideceğim sanki geceden beri sancım var gibi ama uyuyunca geçiyor ayırt edemiyorum pek suyum falan da gelmedi bakalım bekliyoruz 🤷🏼♀️ Normal olsun çok istiyorum inşallah kendiliğinden gelir bebişler🤲🏻
Mirena Elbruzebru 40+4 te doğurdum hiçbir belirtim yoktu sabaha karşı suyum geldi hastaneye gittim suni verdiler akşama doğurdum açılmam hiç yoktu
Elbruzebru Mirena ay ne güzel canım ya inş benim de öle olur ya çok istiyorum artık birde ayaklarım şişti son 1 günde
bebegimizibekliyoruz1 Elbruzebru benim de bebeğim kanalda değildi doğum anında da girmedi ebeler soktu kanala 😂
2melekannesi_ Elbruzebru bi anda başlıyormuş zaten belirtiler ya umudum o bizim de öyle olur inşallah
Beyzinur Elbruzebru aynisi bendede oldu dün hastane geldim sancilarm cikti ama bn hissetmiyodum suni sanci vermeden sezeryana aldilar😭😭
Elbruzebru Beyzinur şimdi oldum canım bnde catı muyanedi 1 cm açıklık varmış ama bebek küçük olduğu için cuma günü suni sancı ile normal doğuma alacağım öncesinde bişey olmazsa dedi
Anne_dido Elbruzebru canım aynı durumdayız dr a daha gitmedim açıklık var mı bilmiyorum , ağrıların oluyo mu benim karnımın altına ağrı gelip gidiyo adet ağrısı gibi
Sennurss Elbruzebru benimde 38 +2 bugün kontrol de bebeğin suyu çok az kalmış 1 cm açıklık ve rahimde yumuşama varmış yarın 8 d yatısim yapilcak suni ile baslicaz
Beyzinur Elbruzebru bana sunu vermediler ugrasmamak icin direk sezeryan asla sezeryan olmayin yerinizden kalkamazsiniz hareket bile edemiyorum dikislerden