gul06_ evet bende sezaryen oldum pijama gerçekten çok zorluyor özellikle hastanede ilk gün. Elbise şeklinde Alman kesinlikle çok çok iyi olur emin ol pişman olmazsın.. bunu çıkarmak kolay yanlarından yırt gitsin giyerkende normal kilot gibi. Ama ilk gün hemen bandını çıkarma 3. Gün banyo yaparken çıkar baya kapanmış oluyor dikişlerin bana doktor 2 gün su değdirme demişti ben onun için 3. Gün duş alabildim.