Duruliyaninannesi Hhilall37 kesinlikle ikinci gebeligim hastane cantama ilk koyacağım şey cok rahat oluyor ic camasirna gerek kalmadan rahatça giyip cikarabiliyor insan
Rukiyoloji Hhilall37 doğumdan65 le çıktım sonra hızlı bir şekilde 10 kilo daha verdim 55 - 56 ya kadar düştüm. 56 da tekrar hamile kaldım 😀
Nur4026 Hhilall37 kesinlikle depend alın benim suyum geldi hiçbir şey tutmadı sadece depend tuttu iyi ki almışım diyorum 😇
tulay06 Hhilall37 bence l alman iyi olmuş. Ben ilk doğumumda m almıştım s beden olduğum halde 9 kilo aldım ama m daha iyi olmuştu. O yüzden l alman iyi olmuş
Hhilall37 Rukiyoloji ben de 55 te kalsam çok iyi olur daha fazla zayıflamakta istemiyorum ama bakalım ☺️
Rukiyoloji Hhilall37 bende çok hızlı zayıflıyorum bende istemiyorum ama elimde değil iştahım kesiliveriyor hemen ne göbek kalıyo ne bişey 😔 ama bende gizli guatır var doğumdan sonra ona da baktırcam o zaman normale dönerim bence