Şuan 32 haftalık hamileyim 62 kiloyum. Doğuma kadar en fazla 66 ya çıkarım diye düşünüyorum. L beden depend aldım sezeryan vs olursam m sıkar belki diye ama tecrübeli olanlar bu konuda yardımcı olabilir mi? Paketi açmadım çok büyükse eğer değiştiririm