Anneoluyorummmm @glbhr__ onu anladım işte diyetlemi düştü o değerler ilk öğrendiğinizde nasıldı msala
glbhr__ Anneoluyorummmm bizim ailede şeker genetik olduğu için doktor önlem amaçlı dikkat et dedi ama etmek çok zor geliyor🤦🏻♀️
Gulada Anneoluyorummmm benim de açlık sekerim 100 cikiyor toklukta sıkıntı yok doktor diyet önerdi diyet yapıyorum diyetisyene gidiyorum arada kaçamak yapıyorum malesef ya
Gulada Anneoluyorummmm genetik ya babam insülin kullanıyor yemesem de açlık yüksek çıkıyor ben de 35.haftaya girdim 2650 bebek ilk kızım da 4000 kg.dogdu
Anneoluyorummmm @glbhr__ aşırı zor ama bir yandan bebeğimi düşünüyorum😌 bşr arkadasım var o mesala dıkkat etmemis hc doğum yaptı ne cesaret valla
glbhr__ Anneoluyorummmm tabi dikkat etmek gerekiyor Allah korusun bebeği kötü etkileyebilir. Dişimizi sıkacaz inş. Siz kaçıncı haftaya girdiniz?
_ipekkkkk Anneoluyorummmm Diyetisyen dedi lahmacun pide yiyebilirsin diye yiuorumda ama insilinle dengeleniyor tabi kebap yiyorum ekmek yemiyorum yanında bulgur pilavı salata ayran geçen gün 125 çıktı normalde evde yesem yüksek çıkıyor anlamadım 🤣🤷♀️