_ipekkkkk benim de ilk kızım 38 +4 de alındı doktor 4 kilo bebek daha fazla büyümesin normal doğum zor olur dedi aldı epidural sezeryanla belden aşağı uyuştu meğer eşimle saklamışlar kızımın boynuna 2 kez kordon dolanmış soylememişler bana korkmayalım diyedogum fotoğrafçısı çekince gördüm kordon dolanmasını şimdi de 35 teyiz diyetteyim bakalım bekliyoruz 😉