glbhr__ Anneoluyorummmm doktorum yemene içmene dikkat et şimdilik sorun yok dedi. 35. Haftaya girdik süreç nasıl devam eder bilemiyorum
_ipekkkkk glbhr__ valla yürüyüşte yaptım olmadı şimdi hiç yapmıyorum şuan daha iyi 😂 6 doz insilin kullanıyorum 🤷♀️☺️ napayım saglikla gelsin artık az kaldı Allah’ın izniyle 🤲✨
Anneoluyorummmm @_ipekkkkk doğrudur😑 ekmeğin cok gibi geldi bana, ya o değilde hem kendime hem esime ayrı yemek yaomakta zorluyor😌 birde orta parmakğımla yüzük parmağim delik desik oldu😄 doğuma kadar param parça olcak kesın
_ipekkkkk Anneoluyorummmm 50 Gr çok değil bir dilim yapıyor bazen yemiyorum bile ama doymuyorum ben ayrı yemek yapmıyorum ne yemek yaparsam ona göre Gr ölçüyorum tartıla yoğurt ve salatam oluyor zaten öyle ayarlıyorum 🙄 Senin çok 6 kez ondan delik deşik olur 🤦
Anneoluyorummmm @glbhr__ Anladım ama arada baksan iyi olur… Kaç peki değerlerin ? Benimde diyetle düştü insülin gerekmiyo dedi
glbhr__ Anneoluyorummmm arada bakıyorm 2 hafta öncede tekrar açlık tokluk için kan verdim normal çıktı
Anneoluyorummmm @_ipekkkkk bana diyetisyen corbalar bile unsuz olcak dedi😑 ondan kendime göre yemek yapiyorum yaaaaa. 🤔 Evet acımaya basladı artık diğer parmaklardanda alabilirim dimi onlari delim biraz 😄
_ipekkkkk Anneoluyorummmm valla tartana unlu, şehriye makarna gibi zaten mercimek yapmıyorum patates var diye tavuk çorbası domates çorbası. Valla Sadece mercimek hariç hepsini tüketiyorum 🤷♀️ He kız sol parmaktanda al arada oda parmak sonuçta aynı kan 😂
glbhr__ Anneoluyorummmm tam da diyet sayılmaz aslında ben kendimce dikkat etmeye çalıştım. Doktor kontrolünde bi listen yoktu
Anneoluyorummmm @_ipekkkkk bebek kilo alacak ins bu diyetle ya üzülüyorum ona 😑 hiç bişi yemiyorum nerdeyse😌
Anneoluyorummmm @_ipekkkkk 😄soldan alıyorum sağa gecicem ahahaa😄 aaaa mercimek corbasi diyabette öneriliyor ki