Kbrkrt MEB te öğretmenim çalışmak bana çok iyi geldi. Arkadaş ortamımdan kopmadım, sıkılmadım, çalıştım harcamalarımı ona göre düzenli yaptım, iznimi doğum sonrasına aktardım 36.haftadayım bu son çalışacağım hafta. Evde hareketsiz kalmadım. Evde sürekli birşey yapıp yemedim, ağırlaşma hissini yaşamadım.😅 Bana çok iyi geldi açıkçası. Bebeğimde çok şükür iyi gidiyormuş. Hareketleri güzel. Sancım yok bekliyoruz bakalım son 29gün