özel sektörde müdür yardımcısı pozisyonundayım, ülkenin en büyük holdingine bağlı bir kurumsal firmada çalışıyorum, hamileliğimi usg de görüp fiziken de gebeliğim onaylanınca gebelik raporunu işyerime sunduğum an beni idari izne ayıracaklar, bir süre de evden çalışma ile geçecek.evde olmak da kötü bir his olacak aktif çalışanlar için çok zor.