Sude-96 Elizbsra01_ Ay bilmiyorum oda bir tuhaf çıkarır ben sana bir şey söyliyim mi kaç yıllık tecrübelerimden yola çıkarak Venüs’ün sarı yada mor jiletini al gerçekten mis gibi oluyor riske atma
Elizbsra01_ Onu da çok duydum da venüsten sonra agdaya geçiş yapsam çok kalınlaşır mı tüy kökleri kalınlaşınca agda zor geçiyor ya ondan tedirgin oluyorum bu kadar 😂 Sude-96
Kelebekmadam Sude-96 7 gün sonra sezeryanım var valla bende napcağmı şaşırdım ağdaya mı gitsem dedim ama hiç yaptırmadım o jiletler nasıl ki bende alsam
anneyimmm_ Sude-96 çıkarken geri tüyler nasıl çıkıyor acaba yine normal jilet sonrası gibi mi hem miktar hem zaman olarak soruyorum
Defne34 Mii canm doktor bana ılk gunden berı jılet onerdı agda kullanma enfeksıyon olıyor dedı gozeneklerı acıomus o da enfeksıyona neden oluomus bnde hep agda ıle alırdım ama doktor dedıktn snra jılete basladım
BBYaman Mii ben ilk dogumumda gittim ikincide 2 hafta sonr aaynı sekılde gidicem dert etme almadan gidende cok 😂
hunilimom Elizbsra01_ benim Gillette Venus kullanıyorum her yerime çok memnunu makinaya cesaret edemem Venus pahalı ama 3-4 ay gidiyor
yaren1234 Bende ağda yapmaya korkuyorum hamile kalınca lazer yarım kaldı mecbur jiletle geçtim tabi kıl kökleri kalınlaştı ama bebiş sağlıklı olsunda
poyrazinannesi3547 sibellademm sezaryen de takıyorlar bazen uyuşukken bazen uyuşturmadan ben devlete gdyorum inşallah uyuşturp takarlar ondan korkuyorum ya
sibellademm poyrazinannesi3547 ben mecburi genel anestezi olacam da merak ediyorum acaba bayılttıktan sonra mı takarlar diye
poyrazinannesi3547 sibellademm valla bilmiyorum ki umarım öyle yaparlar bende söylicem uyuşukken takarmısnz diye sizde hatırlatın o şekilde yaparlar inşallah
Feyzanne merakliblog ay ondan aldım da onun ucundaki sabun gibi şey ne biliyor musunuz aslında memnun kaldım ama böyle sümüksü bi yapısı var merak ediyordum iyi denk geldi 😂
merakliblog Feyzanne sabun işte onu ıslatman yeterli ekstra sabunlamana jiletleyeceğin bölgeye jel vs sürmeye gerek kalmıyor o yüzden pürüzsüz alıyor
Sude-96 anneyimmm_ bence normal jilet gibi çıkıyor miktar olarak ama bir tık daha geç çıkıyor normal jiletten