poyrazinannesi3547 evet sondayı ameliyathane de anestezi aldıktan sonra takıyorlar. Ameliyattan sonra ayağa kalkmadan önce çıkarıyorlar. O arada birde kalan pis akıntı kanları temizliyorlar. Bunda da korkacak bjrsey yok bu arada. Hasta bezi, depent yada pek yanınıza ne goturduyseniz giydiriyorlar ve ayağa kalkıp yürüyorsunuz.