Sevimlianne_adayi Ebrbre kan veremedim hafta sonu diye almadılar tekrar test aldım bakalım bir iki saate yapacağım
Sevtap__ Sevimlianne_adayi aslında acilden giriş yapıp başım ağrıyro ama gebelik şüphem var deseydin hemen yaparlardı 🙊🙈 güzel haberlerini bekliyoruz rabbim isteyen herkese bu heyecanı yaşatsın
gizzzy35 Betulmtn Kanama olunca şans düşüyor diye birşey yok. Ben ilk aşılama ile hamile kaldım. Kanama bende de oldu ama hamile kaldım yani
Sevimlianne_adayi Ebrbre su yükeymiydoum Şuan 1 saat oldu biraz daha bekleyip yapacağım sıvı alımı olmadan
gamzebngaa_dmr Sevimlianne_adayi Canim adetine kaç gün var bide belirtilerin var mı nelerden şüphelendin ?
Ebrbre Sevimlianne_adayi hadi bakalım canım hayırlısı dualarım sen ve isteyen herkesle rabbim utandırmasın 🥰
Sevimlianne_adayi gamzebngaa_dmr canım regl 8 gün var çatlama iğnesi vuruldum ben 12 inci günde yaptım sabah negstif akşam yaptığımda silik çizgi çıktı belirti gaz sorunu yaşıyorum şişkinlik o kadar
gamzebngaa_dmr Sevimlianne_adayi erken gebelik testleri doğru sonucu vermiyor diyorlar erken gebelik testiyle mi yaptın ikisinide canım
Hlm_aydn61 Sevimlianne_adayi canım son testin fotosu varmi yeni gördüm senin formu çok cok heyecanlandim yaaaaa
mmihri Bende çok erken öğrenmiştim gebeliğimi ve aynen böyle çok silikti bence çok erken olduğu için. Hamilesiniz gibi bu testlere göre. Bian o anki heyecanıma döndüm. Hcg den çok daha iyi anlaşılır bence yarın bi hcg verin sonucunu bize de söyleyin 🙊🌸