minipanda Betulmtn benim eşin değerleri baya düşük tu zaten benim sansım cok azdi ,kanama cok gelmiyoki kanla karisik bi akinti geliyo sadece
gizzzy35 Betulmtn Kanama olunca şans düşüyor diye birşey yok. Ben ilk aşılama ile hamile kaldım. Kanama bende de oldu ama hamile kaldım yani
Leon06 Sevimlianne_adayi https://imgyukle.com/i/oCqOMQ https://imgyukle.com/i/oCqXnt Bak canım ilk hali ve kurumuş hali cizgi yok
Sevimlianne_adayi Der elimde testim yok hiç canım köyde yaşıyorum ilçeye gidicem kan vermeye 1-2 saat sonra
Sevimlianne_adayi Ebrbre kan veremedim hafta sonu diye almadılar tekrar test aldım bakalım bir iki saate yapacağım