Sevtap__ Sevimlianne_adayi aslında acilden giriş yapıp başım ağrıyro ama gebelik şüphem var deseydin hemen yaparlardı 🙊🙈 güzel haberlerini bekliyoruz rabbim isteyen herkese bu heyecanı yaşatsın
Hlm_aydn61 Sevimlianne_adayi heppimiz sabırsızlıkla bekliyoruz inşallah inşallah en hayirli en güzel sonuç neyse Rabbım onu bağışlasın inşallah.
La_Liberte Sevimlianne_adayi hadi bu ay güzel haberler alırsınız inşallah 🥰 silik görünüyor ama yeni olduğu içindir 🙏🏻
Sevimlianne_adayi Bir de üstünde kendi jelatini var o yüzden resimlerde parlıyor ve çizgiyi azaltıyor
Sevimlianne_adayi Betulmtn var canım çıplak gözle ben görüyorum da resimde çekerken jelatini parlıyor çizgiyi göstermiyor
Betulmtn Sevimlianne_adayi hadi inşallah. Aslında altına Bi isik tutup ceksen daha iyi olur. Sizlerin aşılama ile olumlu neticeler almanız bana da umut oluyor 🥰
Mucizem11 Sevimlianne_adayi canım çok silik çizgi var ama bence kesin sonuc icin 15 gün gecmesini bekle çünkü bende iğnenin etkisi 13.güne kadar sürmüştü bu sekilde çıkıyordu kanda negatifti o yüzden biraz daha bekle yanıltmasın seni.