Sevimlianne_adayi Erken gebelik testi aldım akşam 6 da bi yaptım 7 de bir daha yaptım ve ikisinde de ilk 3 dk da hafif ikinci çizgi çıktı çatlama iğnesi olalı 12 aşılama olalı 10-11 gün
Betulmtn Sevimlianne_adayi sizin 2.asliama galiba değil mi? Problem neydi sizin neden aşılama tercih ettiniz
Leon06 Sevimlianne_adayi https://imgyukle.com/i/oCqOMQ https://imgyukle.com/i/oCqXnt Bak canım ilk hali ve kurumuş hali cizgi yok
Sevimlianne_adayi Betulmtn ikinci aşılama sebebi yok bilinmeyen bir dış gebeliğim var bir daha olmadı sadece
Betulmtn Sevimlianne_adayi hmm inşallah sağlıklı Bi şekilde hamilesinizdir. Ben de ilk aşılamami yaptırdım beklemedeyim. Bisey soracağım size. Aşılama yaptırdığınız gün kanama oldu mu yada kanlı akıntı geldi mi sizden?