zzeynepyldrm Hamileligimin başından beri kusma problemi hiç yasamadigim için her şeyi yedim, iştahım açıktı hep. Şuan 26+6 yiz. Kahvaltı için sadece 1 tabak hazırlarim kendime. İçinde her şeyden azar azar yarım yarım dilerim. Yumurta, peynir, kapya biber, birkaç dilim elma, ceviz, havuç, salatalık, domates,marul vs. Genelde ekmeksiz tuketirim. Ekmeği haftasonu kahvaltısında yerim az miktarda. Akşam hiç ekmek yenmez bizde. Öğle kuruyemiş, dut kurusu, bolca meyve, yoğurt, dünden kalmışsa yemek mutlaka yerim. Meyve olarak da nar, ayva,elma,mandalina,muz,kivi,hurma en çok tercih ettiklerimiz şu mevsimde. Akşam yemeginde bazı günler bakliyat, sebze bazı günler et,tavuk, bulgur pilavi,ıspanak, pırasa herşeyi tuketirim. Hepsini de severek tüketiyorum yemek ayırt etmem. Hamilelike de koku hassasiyeti ya da bir şeyden tiksinme yaşamadım. Kayısı kompostosu ve yoğurt mutlaka her akşam yemegimizde olur. Akşam da çayın yanında bazen 1 çikolata, bazen kuruyemiş, tatlı yerim. Açlık kan şekerim 70. Sınırı 75 olması gerekiyor. Bu yüzden canım çikolata istediginde yiyorum. Gece yatmadan bir daha yoğurt yerim içine nar dograyarak. Yoğurt yemesem kefir ya da maden suyu içerim. Yeri geldi patates de kizarttim bol ketcapla yedim, yeri geldi sucuk ,çiğköfte de yedim yeri geldi cikolata tatlı cips de yedim. Çayı sabah 1 bardak akşam 2 bardak içerim. Kahve pek icmiyorum. Süt bazı kahvaltilarda ya da ara öğünde içerim. Daha çok tercihim yogurttur. Kısaca hiçbir şeyi kendimden kismadim her şeyi yiyorum. 57 ile başladım 62-63 arasi kilom var. Göbeğim henüz çıkmadı. Her şeyi yediğim için fazla kilo almış olabilirim fakat ideal kiloda hamile kaldığım için şuanda da kilolu durmuyorum.