zzeynepyldrm Merhaba hanımlar, beslenme şeklinizi nasıl yapıyorsunuz neler yiyorsunuz , kendinize özel sağlıklı tarifleriniz var mı?
kahvesever__ zzeynepyldrm bol bol sebze tüketiyorum et balık tavuk tüketiyorum ve sabahları yumurta beyaz peynir kaşar peyniri gibi şeyler yiyorum
asyaa0 zzeynepyldrm Açıkçası belli bir beslenme şeklim yok sağlıklı beslendiğim de oldu yememem gereken şeyleri yediğim de oldu 😄
Ozlem2904 zzeynepyldrm hamileligimi ilk ogrendigimde dr um organ gelisimi su bu demisti cok dikkat ediyodum. Sabah ogle aksam ara ogunler ohooo😂😂😂 simdi 38+4, 15dk once kalktim peynir ekmek arasi yedim sadece yapilcak cok isim var onlara koyulcam 😂😂😂😂
Deletedmom_6 zzeynepyldrm benimki aşırı kötü ya 😬 kahvaltıda sadece peynir zeytin yiyebiliyorum hergün mutlaka çerez,süt,probiyotikli yoğurt veya kefir tüketmeye çalışıyorum akşam yemeği yiyemiyorum çünkü et ve tavuk alerjim var daha çok sebze ağırlıklı besleniyorum Abur cuburuda bazen abartıyorum ama şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım 🤷🏼♀️
zzeynepyldrm kahvesever__ Yumurta , peynir bende yiyorum fakat et ve tavuk çok sevmiyorum yiyemiyorum onlardan alacağım vitaminleri de nelerden alacağım bilmiyorum yeşil mercimek vs yiyorum
Erayhilal kahvesever__ ya masallah ne kadar guzel gebeligimin ilk zamanlarinda etten tiksiniyor tavuk yiyordum simdi tavuktan ve baliktan tiksiniyorum et yiyebiliyorum sadece balik hic yemedim zaten sevmiyodum hala yiyemiyorum 5 aylik olduk yine yemiyorum 😂
kahvesever__ zzeynepyldrm yeşil mercimek çok faydalı demişti doktorum ama siz yinede kendinizi zorlayın
Tugcetaluuu33 zzeynepyldrm tüketebiliyorsanız en azından balık tüketin haftada bir öneriyor doktorlar çinko açısından
cinar2601 Her gün mutlaka ceviz, badem, fındık tüketmeye özen gösteriyorum. Paketli hiçbir gıdayı yemiyorum. Günlük yoğurt, peynir, yumurta. İki ara öğün meyve, haftada 1 balık. Daha ne olsun😆
Deletedmom623737 zzeynepyldrm Karışık yani canımın istediğini de yiyorum saglıklı beslenmeye de çalışıyorum her gün haşlanmış yumurta ceviz avokadoyu çok sevmem yine haftada bir kez yiyorum her gün meyveyi süt maden suyu içmeyi ihmal etmiyorum
minikpandammmm zzeynepyldrm valla ben cips çayın yanında bisküviler gofretler kekler vs vs baya abarttım. ilk 3 ay daha çok dikkat ediyordum ama sonrasında biraz bosladım. fazla tükettim paketli gıda. ama sağlıklı seyler de yiyorum sabahları yumurta peynir zeytin domates biber özellikle kırmızı kapya biber, havuç, tahin pekmez vsvs aralarda meyve portakal ve ayva çok canım istiyo. muzu her gün yiyorum folikasit oldugu için. aksamları da et tavuk mutlaka yiyorum haftada bir ıspanak ve haftada bir fasulye nohut bulgur gibi kurubaklagil, haftada bir mutlaka mercimek corbası tüketiyorum. keçiboynuzu pekmezi de arada 1 kaşık içiyorum. kaşar peynirini, ceviz fındık kuru üzüm çok tükettim artık biraz azalttım arada yiyorum.. ama cipslere çikolatalara dayanamıyorum vallahi ya :(
Eliff7111 minikpandammmm bende aynıyım benı tarif etmişsiniz gerçekten yendiğimiz her şey aynı ve bende cips çikolata olmazsa olmazım 😂
July Et balik tavuk peynir yumurta yogurt sut cerez hepsini tuketiyorum canım bisey cektiyse sagliksizsa olsa az tadiyorum asla kendimi kisitlanadim ekmek hamur işini biraz kestim ekmek yerine bol bol ceviz yiyin diyorlar bnde cevizi sevmem ama hamilelikte yedim cigkofteyi emzirmem bitsin bi tepsi yicem insallahhh 🤣🤣🤣🤣 ama yumurtadan 🤮 geldi gercekten 😂
Ufdnc 5 aylık hamileyim. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri evde pişirdiğim yemek sayısı 3 falan sanırım 🥲 canım o gün ne çekiyorsa onu ısmarlıyorum. Ev yemeği de olabilir steak tarzı da olabilir kebap da olabilir hazır diyince direkt fast food anlaşılıyor genelde 🤣
misirveannesi Hiç güzel beslenemiyorum 😭 günlük multıvitamin omega demir ilaçlarımı içiyorum bebeğin vitaminleri öyle almasını umut ediyorum
defneveannesiii zzeynepyldrm sabah en geç 9 buçukta kahvaltının yapılması gerekiyor gece aç kalındığı için çok geç saatlere bırakılmaması gerekiyormuş. Erken kahvaltı kilo aldırıyormuş bebeğe. Kahvaltıda zeytin kaşar yumurta kuru üzüm ceviz bir bardak süt. Öğlen dünden kalan yemek varsa o yanına yoğurt. Ara öğünlerde ceviz kuru üzüm yada istediğim bir meyve yads tarçınlı yoğurt. Akşam sebze yemeği çok nadir makarna pilav yiyorum. Çorba salata en iyisi oluyor. Yada bamya yemeği meslea yanına bol salata. Bu şekilde 9 haftadır aynı kilodayım.
Teusa defneveannesiii ben de böyleyim yalnız evde olduğum zamanlar falan kahvaltim geç kaliyordu geç uyandığmda. Ama sorun olmadı şükür
Mltmsncn zzeynepyldrm sabahları yumurta yiyiorum bide sert beyaz peynir yememi söyledi doktor. Salam vs tüketmiyorum. 1 kase meyve, 2 şer tane ceviz badem fındık ve 2 bardak süt yada yoğurt . Onun dısında tavuk ve kırmızı et tüketmeye calısıyorum ama cok sevmiyorum normalde. her hafta olmasada balık yemeye calısıyorum. Salata yiyiyorum. Bide bol su içmek için önümde hep şişe bulunduruyorum hatırlatma olsun diye.
Gul33 zzeynepyldrm süt ve süt ürünleri ağırlıklı ve et ağırlıklı besleniyorum. Meyveyi çok istememe rağmen şekerden dolayı yiyemiyorum. Ceviz badem fındık 1 muz, süt yoğurt kefir herhangi bir et salata yumurta peynir her gün yediğim şeyler. Ekmek tam buğday ve 1-2 dilim en fazla
Ezginur35 Ekmek çavdar siyez , yoğurt olayı bende bir düsturdur kendim mayalarım. Kuru dut,pekmez,kuru üzüm kuru elma çok severek tüketiyorum.2.5 litre su içiyorum. Buzluğumdan kışın yaptığım mürdüm eriğini şekersiz komposto yapıp sürekli içiyorum.Haftada bir bakliyat ve bol mevsim sebzesi yiyiyorum. Annemin kurduğu kış başından beri tükettiğim turşuları da es geçmiyorum :)Kahve olayı yok. Çay çok açık.Ve evimden de beslenmem de eksik etmediğim en önemli şey ki hamileliğimde çok faydasını görüyorum haşlanmış kemik sularım buzluğumdan çıkarıp çorbalara mutlaka koyarım.