anneyimmm42 amin teşekkür ederim yolu yarıladık 20 haftalık oldular şimdi ☺️ Ben testi biraz erken yaptım 5.gün embriyosuydu. Transferin 8. Günü değerim 162 çıktı. 10.gün 370, 12. Gün de 1008 çıkmıştı. Ondan sonra test yaptırmadım zaten doktorum yeterli demişti.