gzde10 anneyimmm42 benim 1tane yumurtam vardı. Doktorumuz ikiz olma ihtimali çok düşük dedi. Bende betadan hamile olduğumu öğrenince tekrar test yaptırmadım. Zaten beta değerimde ikizlere göre çok düşük herkes 1000li değerlerden bahsediyo. Sanırım benimkiler tek yumurta oldupu için düşük.10.hafta gece bulantılarım başladı. Bunlarda ikiz göstergesi değildir
Ikizgebe2 Kayseri ben 3 defa tahlil yaptırdım ilki 322 iki gün sonra 708 2 gün sonra 1726 çıkmıştı sonra yaptırmadım ama dr tahlilde değil ultrasonda belli olur demisti
Kayseri Ikizgebe2 hmm anladim canim brnim ilk utrasonla bakinca bir tane gozukuyor ama sanki arkada bir tane daha vsr gibi kesin degil dedi simdi sabirsizlikla ikinci randevuyu bekliyorum
Ikizgebe2 anneyimmm42 hadi hayırlısı ilk keseyim görmeye gittiğimizde biri vardı diğeri varla yok arasıydi daha yerlesmemisti kalp atışını duyunca ikiz olduğunu söyledi
Zynphspt Carriebradshow ben de 2 ebrio transfer olmuştu 5 6 haftalarda sadece tek bebel görünüyordu 1 haftadır kanamam var meğer bebek 2 tane miş diğeri düşük oluyormuş kanamaya o sebep oluyormuş şükür bir bebeğim gayet iyi ama diğeri düşüyor olduğu için riskli böyle sorunu olan oldu mu?
Ymn3535 Merhabaa benimde 2 tane 3.gün embriyosu transferim oldu salı günü 12.günde 127.2 dün 14.gün 290 çıktı doktorum 10 gün sonraya ultrason randevusu verdi sanırım 1 tanesi tutundu ama umarım bende 2 bebişimide görebilirim sizler gibi 💗🌸