Kumsal35 Semakacan yaa bilsem keske canım o kadar igne firil hap kullandım hala ayni yine bi fitil kullandım yeni bitti iste bidaha ki kontrolde bakalim ne olcak
nrcnmrt Kumsal35 canım sendeki etkisi nasıl bu enfeksiyonun? Akıntı şişlik ve kaşıntı mı? Çok geçmiş olsun inşallah ilk bebeğindeki safhaya gelmeyiz
Semakacan Kumsal35 inşallah geçmiştir canım elma sirkesini denesene biraz suyla karıştırıp içecekmissin geçiyormuş
ArzuOrhanYldrm nrcnmrt bendede şişkinlik olmhştu enfeksiyon la beraber ama hsls enfeksiyon geçmedi geçmiyor geçmiyor hsngi ilacı kullanırsam kullanıyım olmuyo
Nergiz31 Bayanlar bende de enfeksiyon 5 aydır piyeloseptyl 100 mg kullaniyorum seytanin külagına kurşun artik olmuyor gunde 1 tane doktorum 9 ay kullanmamı söyledi isterseniz danışın doktorunuza geçmiş olsun simdiden
nrcnmrt Hana_33 ben de ağrı yok sadece oradaki tahrişten şişlikten dolayı acıyo. Beni de bu durum korkutuyo. Doktora gidip açmak da istemiyorum😔 sağlık olacağına gidip tek kullanımlık toz ilaçtan mı alsam diye düşünüyorum 🤔
Hana_33 nrcnmrt sen git zaten kolay kolay bakmazlar alttan sağlık ocağı hele hiç bakmaz de kaşıntı ve şişlik var test yapar enfeksiyon varsa verir yoksa eğer zaten krem verir mantar olusmustr
Aylin01 Nergiz31 aynen benim öyle oldu 2 kere kullandım ama 2 gün önce tekrar başladı perşembe günü doktora tekrar söylicem
Kumsal35 nrcnmrt canım ınsallah olmaz bu bebegimdede. Bendeki sıkıntısı aşırı akinti var surekli çamaşırımı değiştiriyorum agrim oluyor kasigimda bazen belime vuruyor bu şekilde
Marygur Semakacan hayır gayet saglıklı doğdu her enfeksiyon olan erken doğurur diye bişi yok buna takılma sakın sen önlemini al olacak olan olur zaten.
Hana_33 Gebelikte zaten en çok yakalandığım şey enfeksiyondur sebebi de mesaneye yapılan baskı bu nedenle idrarimizin tamamını bosaltamiyoruz kalan idrar da bakteri oluşturup enfeksiyona yol açıyor
Semakacan Beratalpinannesii evet doktorda söyledi bol bol yemeye caliscam inşallah işe yarar 😊 teşekkür ederim ❤️
Beratalpinannesii Semakacan rica ederim canm inşaALLAH geçer ilk evlendigimde ben de ileri derecede olmuştum çok kötü bisey
AslhanYoun Semakacan bendede olmuştu, günde 3 litre hazır su içtim geçti çok şükür. Nette araştırdım vajinaya yoğurt sürmekte iyi geliyormuş bi araştır istersen sende. Allah şifa versin.