Semakacan ben 4 gün önce normal Doğum yaptım ve ve idar yolu enfeksiyonu ile yıllardır evlenmeden beridir uğraşıyorum. Hamileliğimde de sürekli tahliller fitiller geçmedi ve Doğumda oğluma geçti Doğum kanalından şimdi yoğun bakımda antibiyotik tedavisi görüyor😞😞 ne olur ihmal etmeyin ama doktorumun dediğine göre annenim hamileliğinin son 3 ayındaki her türlü enfeksiyonu Bebek alırmış