Hana_33 doktorum idrarımda enfeksiyon çıkınca bana da vermişti o ilaçtan kullandım. O ilacı kullanmadan önce de sonrasında da hiçbir şikayetim enfeksiyon olduğuna dair bir belirtim yoktu. 15 gün oldu o ilacı kullanalı. Haftasonu başladı bende bu durum. Sağlık ocağına gidip bu ilaçtan yazdırsam bi yan etkisi sakıncası olur mu acaba ? En fazla Ayda bir falan mı kullanmak gerekiyo bi bilginiz varmı siz ne kadar sıklıkla kullanmıştınız?