Ergvn asil58 benim de son 13 ocak ama bakalım belki gelirler ya :) ben de almadım daha belki ihtiyaç duymam diye doğumu bekliyorum hayırlısı
asil58 Ergvn ben alcam lansinoh daha iyi sanirim digerlerine gore bakalim :) cinsiyeti erkek seninki ?;)
asil58 Ergvn son 11 yaptik nst de sanci cikmadi benm yine :)) kesinlikle calismaya baslayinca lazım bide hastalanirlarsa Allah korusun bazen meme reddi oluyomus o zamnda sagip verebilirsin falan dedilee bana hep
busra_2332 asil58 bende de şafak doğan güneş 😅 bugün tam 40+0 olduk. Yarına kadar kendiliğinden gelmezse yarın suni sancı vericekler. Benimde hiç sancım vs çıkmıyor 🙄😅
Ergvn asil58 en son çarşamba girdim 37+6 iken hiç çıkmadı. Şimdi tam 39 da perşembe kontrol var bakalım artık ama umut sıfır :)
basak3321 Meleekk şimdi de son 10 kaldı aynı şekilde gelmeye niyeti yok gibi ama içerde de durmuyor sanki davul zurna var tepiniyor çıkmak için ne sancı ne açılma bir belirti vermiyor 😂