asil58 basak3321 benmde son 14 heyecanla bekliyorum..arada agrilarim oluyor..bide kizlar cati muayenesi oldunuz muuuu
basak3321 Lyra benim de cuma günü kontrolüm var ve sezeryan olma ihtimali var yani bana da tarih verebilirler bakalım bizi neler bekliyor 🥰
Ergvn asil58 benim de 14 :) dün kontrolüm vardı qma çatı muayenesi olmadım hiç 🤔 nst ye girdim normal dedi. Haftaya yine gidicem.
Alcerem asil58 dün gece rüyamda doğurdum, aaa 1 saatte bitti nasıl oldu ya filan diyordum inşallah o kadar kolay olur 😂
Ergvn asil58 ayyy hazır olmaz mı hayırlısıyla gelse bi :) siz de durumlar nasıl. Doğum 13 ocak gözüküyor ama bakalım ne zaman gelecekler :)
asil58 Ergvn gittim doktora bugun 13 ocak ama erkrnde gelebilir dedi pozisyonu iyiymis :) bi heyecan aldi benii:)) bizimde hazirliklar tamam sadece sut sagma makinesi almadim inuda bugun siparis vercem…
Ergvn asil58 benim de son 13 ocak ama bakalım belki gelirler ya :) ben de almadım daha belki ihtiyaç duymam diye doğumu bekliyorum hayırlısı