Minimommy Son adet tarihine göre son 11, normal doğum için uygunsun diyen doktorumuza göre ise her an gelebilir 😁 beklemedeyiz bakalım. Hamiş fotosu çekinmemişim diye gebelik elbise aldım, giyemeden gelme e mi kızım diyorum 🥲😁 sağlıkla gelsinler inşallah❤
basak3321 Minimommy bizim de bugün son 10 yazıyor uygulamaya göre ama her an gelebilir 🤗 sağlıkla gelsinler de ne zamana keyifleri isterse o zaman gelsinler 😄🥰
basak3321 Meleekk şimdi de son 10 kaldı aynı şekilde gelmeye niyeti yok gibi ama içerde de durmuyor sanki davul zurna var tepiniyor çıkmak için ne sancı ne açılma bir belirti vermiyor 😂