Fatmatayan canım bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğim 18 kilo alıp doğuma gitmiştim doğumda çok zorlandım bu kez dikkat ediyorum rahat bir hamilelik geçirmek için. Bu halde bile bel ağrılarım başladı hem bebeğimin gelişiminde bir sıkıntı yok şükür az değil bence daha 2 ay var önümde istemeden de olsa alıcam 🥲