Fatmatayan Lyll olur mu hiç öyle çok kilo almak zararlı tabikide normal doğum için de önemli kilonun az olması
umayin-ucan-annesi 19.hafta 61kg 56yla basladım boy 170 banada cok geliyor burda söylenenleri görünce ama doktorm çok iyisin dedi icimi öyle rahatlatıyorm😔
Anemoniasp umayin-ucan-annesi İyisin boyuna göre normal Ben de 39+1 deyim 165 boyum. Gebelikten önce 52 idim. Şimdi 62 kiloyum Sadece göbeğime aldım. Sen de 68-70 e kadar alsan sırıtmaz.
Kizannesi92 Fatmatayan 56 ile hamile kaldım 80 ile doğurdum 43. Gün 65 kiloya kadar düştüm bir haftadır aynı kilodayım ama gece uyumayan kızım sayesinde sabaha kadr yiyorum
Papatyam63 Fatmatayan 58 ile hamile kalıp ve şuan daha 27 haftalık hamilesin galiba cok fazla ben kendim 27+6 günlük olduk ben 8 kilo aldım buna bile çok diyorum acaba sözde şeker mi var
Cocolingo Fatmatayan 54 le hamile kaldım 20. Haftada 47 kiloydum, şuan 30. haftadayım 57 kiloyum, muhtemelen 62 gibi doğuma girer yine 52 lere düşerim🌸
mom2609 Fatmatayan 54 ile hamile kaldım 77 bucuk 78 im😂 36+3 .. 23 kilo şaka gibi… 6 7 kilo alanlara selam olsun🙈helal olsun…Şaka bir yana sağlıklığımız yerinde olsun bebişle, gerisi mühim değil🥰
Anemoniasp seddkilic05 Tabiki evdeki 😂 Devamlı ayni tartıda tartılman kilo değişimi hakkında daha doğru Bilgi verir. O yüzden evdeki