Minnakkurabiyeveannesi27 arzm28 aynen kuzum ama malesef daha ilk kayipta bile yapmıyorlar 2 yada 3 kayıp istiyorlar devletimiz bu konuda duyarsız gerçekten
arzm28 Minnakkurabiyeveannesi27 blueberyy00 Sukurler olsun sirt ustu yatınca hafif hareket basladi Allahm aklımı yitircektm oyle korktum ki 🥰🥰normalde bir dakika durmam giderm ama ne esim ne ailem var kaynvalidemde tansyn seker var korkuyrm uzulur bir sey olur dye
Murgul Minnakkurabiyeveannesi27 Yaa ben ne yesem tepki vermiyor normal mi acaba Canı isterse bi saat uzanırsam ufacık tepki veriyor 22+5teyim şu an İlk 21+3te hissetmiştim
Minnakkurabiyeveannesi27 Murgul kuzum benimki de öyle şuan 27 Haftaligim hala düzensiz olduğu oluyor hatta 26 hatalik içindeyken iki gün hareket etmedi korkma yani
blueberyy00 arzm28 çok sevindim canım benim korkuttu minik seni benimkiside geçen gün aynısını yaptı ay üzülüp ağlamıştım toplandı biryere asla haraket etmiyor ay nasıl korktum
Murgul Minnakkurabiyeveannesi27 İlkini 8 haftalıkken kaybetmişim. 3 hafta hamile sanıp gezdim kendimi onun korkusu var hala üstümde. Benimde pazar günü hiçç hareket etmedi. doktora ayda bir çağırıyor yaa bana az geliyor daha sık olsa
arzm28 Minnakkurabiyeveannesi27 smdide topladi kendini ayy sukurler olsun yaa cok tesekkur ederm yoksa elim ayağım titriyordu biraz sakinleştim sukur oda tepki verdi 🥰
Birgul arzm28 bu haftalarda düzensiz oluyor normal endişe etmeyin ilerleyen haftalarda daha güçlü oluyor hareketler her gün hissediliyor ☺️
Minnakkurabiyeveannesi27 arzm28 çok şükür kuzum rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Merve_boylu arzm28 bence çok normal o haftalar da pek hissedilmiyor hareketi. Yine de içiniz rahat değilse yakınınız da ki hastaneye bi gidin isterseniz 🌸