arzm28 Kuzum bende 27 Haftaligim 26+3 de hiç hareket etmedi dediğin gibi neredeyse iki gün en sonunda hastaneye gittim birde bende pıhtılaşma rahatsızlığı olduğu ickn iyice tedirgin oldum çok şükür iyiymiş ama sırt üstü yatıyormus ama ben gıda zehirlenmesi olmuştum benden etkilenmiş kuzum şimdi yine iyi çok şükür
Ben tahin pekmez yiyorum 1-2 tatlı kaşığı yada kahvaltılık helva bir iki dilim üstüne meyve suyu yada süt o zaman hareket ediyor beyfendi