Minnakkurabiyeveannesi27
Anladım canım ne güzel bakmışlar.
Ben Ankara şehir hastanesine gitmiştim kürtaj için. Hiç birşeye bakmadılar. Kaç farklı doktoruna dedim sordum sebebi bulunmaz mı diye. Başka hastanede doktorada gittim bilemeyiz sağlıksızmış demekki dediler.
Eğer varsada bakmadılarsa….. 🤬
Hamd olsun 22. Haftaya geldim ilaçsız sonrasıda gelir inşaallah… Her ağrı krampta hep o kalp atışı göremiyorum dedikleri güne gidiyorum…
Kanına mı baktılar hangi değerler acaba kürtaja almadan 3 sayfalık bi kana baktılar benim ama bir açıklama yok tabii