Benimde sizin gibi başladı. Ve malesef pozitif çıktı. Ama size tavsiyem hemen test yaptırmanız. Benim 10.günüm bugün belirtilerim tamamen ortadan kalktı. Aşılı olduğum için çabuk toparladım. Ama 17 haftalık hamileyim doktorum kan cıvıltıcı iğne başladı hemen.Çünkü covid kanda pıhtı yapabiliyor ve buda bebek için zararlı. Test yapın ve pozitif çıkarsa hemen doktorunuza bilgi verin.