SumeyraKoc1 Canım, çok teşekkür ederim 🙏🏻 Şu sıralar çok daha iyiyiz maşallah 🧿
Karantinamız bitti 4 gün önce, ben yine de bol bol c vitamini almaya devam ediyorum. Çok zor atlatmadım Allah’tan kolay geçti. Sadece grip gibi geçirdim, onun zorluklarını yaşadım. Bir de bebeğim neden hareket etmiyor korkusu sürekli 🤦🏻♀️ Gün geçtikçe herşey normale döndü. Karantina bittikten sonra test vermene gerek yok dediler ama ben yine de bir test vereyim geçtiğinden emin olayım diyorum 🥲