Asdfgh Canm bende gebelikten önce devamlı kabız olan biriydim normal Bı gunum yoktu yanı ve ıkı uc gunde bir ckıyodum lavobaya hamile kaftan sonra hıc sevmesem de gunde en az 2 lt re su ıctım zorla şuan da ayıptır soyleme si sabah aksam bazen gunde uc kez lavaboya ckıyorum ve kabızlık sorunum tamamen gectı dye bılırım tek dermanı su gıbı geldı bana
MerveBeyza sabah uyanınca aç karna kayısı ye ama şu siyah olan kayısıdan ve bir bardak su iç canım biraz bekle sonra kahvaltını yap
Chilekkiz ZeynepP62 Toz bir kabızlık ilacı var canım doktorunla konuş uygunsa versin genelde hamilelerde o kullanılıyor isim yazmak doğru mu bilmiyorum aynı şeyleri bende yaşıyorum ALLAH yardımcın olsun
muhteriz Bende çok kabızlık problemi cekiyorum bir keresinde şu dışarıda satılan bardakta mısırlardan almıştım bol acılı ve baharatlı onu yedim üzerine de baya su içtim tuvalete koşarak gitmiştim
Hasrt033 tgcaty valla canım ben içiyorum kabız olduğumda hiç gaz sorunum olmuyor çok rahatlatiyor eşim önerdi portakl suyunda normalde içmem ama denedim ve şimdi tek çözümüm o 🤗
ZeynepP62 FeriDEniz Süt ishal yapar diye korkuyorum açıkçası bir kere öyle oldum çünkü 😦 bebeğimin suyu falan azaldı çok korkuttu beni 😪
Slnmlh ZeynepP62 geceden suya ceviz ıslat 2 3 tane. Suyunu iç sabah uyanınca cevizleri de ye. Aç karnına
FeriDEniz ZeynepP62 doktorum bebeği etkilemeyecek bitkisel bi ilaç vermişti. İyi gelmişti. istersen sen de bi doktoruna danış.