Momyyhsd malesef bende çok şaşırdım o kutuyu açtığımda kokuyu alınca sonra tadı öyle değildir diye düşündüm ve tadına bakayım bi dedim dediğiniz gibi beyazımsı sanki çikolata açık kalmışda sonra paketlemişler gibi küçük bi ısırık aldım ve tadı en işe yaramaz çikolata ancak bu kadar olur dedim şuan millete nasıl dağıtacağımı düşünüyorum 🤦♀️