Shlshss ay yok sakın verme canım ve artu çikolata var ordan da asla sipariş etme ben ettim bin pişmanım 2 hafta da anca geldi ki oda benim sürekli yazmamla ve gelen ise benim istediğim değildi kendi kafalarına göre kurdele renk takmışlar canım ben ulaşmaya çalıştım ulaşamadım mesajlarımı gördüler yazmadılar kutusunu ben kendim tekrardan yaptırıyorum