Yamantosunannesi UrasEgeBabysMom UrasEgeBabysMom inanın bir tane bile tatmadım unuttum 😂 Annemlere bıraktım doğum zamanı ben unuturum onlar gelirken getirsin diye😂
Elfidaa duygulu62 duygulu62 gayet güzel içiniz rahat sipariş verin 3.gün geliyo zaten 72 tanesi 85 TL fakat 15 TL de kargo ücreti var
caglaby Shlshss Instagramdan ebrulim_şeker sayfasından yaptırdım. Melodi marka çikolata kullanıyorlar raf ömrü 6 ay. daha tadına bakmadım. adı kalitesi belli olmayan bir çikolata da almak istemedim. buna dikkat ettim sipariş için sayfa ararken
Semagulsevn Shlshss sakin sakin canim 3 hFta oldu bi urunu hazırlayıp yollayamadilR carsamba gunu doğumum var ve urun hala ortada yok sorudgumdada hep oyalayici cevaplar verildi kesinlikle alma tavsiye etmiyorum bu sayfayii