Msra Ciara93 ya şimdi ilk zamanlar acik duruyo zaman geçtikce kayniyo he tabi estetik degil ama olsun dikisime bakmalari icin çatala bile çıkarken agliycaktim sanki doğumu ben yapmadim 😀😀
Ciara93 Msra hahah aynı ben o çatal yok mu zaten 🤦🏻♀️ Ya internetten baktım uyuşturmadan diktiler falan yazan olmuş korktum bilemedim ne yapacağımı
Msra Ciara93 hayir ya iki dakka uyuşturup dökebilirim dedi ben öğrendiğimde kizim 2 aylikti dikişler yeni düşüyordu yani acılarım daha yeni yeni geçiyordu o psikolojiynen tabiki kabul etmedim hic bir kuvvette ettiremezdi 😀😀 ama uyuşturacaklardi oyle uyuşturmadan hayvanlari bilr dikmiyorlar
Ciara93 [bilinmeyen] valla kuzu bence yaradı, ilkinde 26 saat sancı sonrası doğurdum. Bunda 12 saat sonra doğurdum. Ha bir de Hastanede 3 cm di açıklık suni sancı takıldıktan 3 saat sonra bebeğime kavuştum suni sancı da beni çok hızlandırdı hakkını yemeyim 😄
NekwaSultan Ciara93 Canim 2 dikisse belki de iyileşmiştir Benim 5 gunde 1 dikisim düşmüş çünkü Ben de yerinde olsam bida gitmezdim heralde..
mervec çatal demeyin ya ilk kez çıktım ilk kez doğum odasına girdim ilk kez açıklığa bakıldı şu an kendimi çok tuhaf hissediyorum hala atamadım üstümden psikolojiyi bakarken çok kasmadım bi süre sonra geçti acısı ama orda bulunmak açmak ay doğum nasıl olcak bilmiyorum çok büyük konuştum asla ama asla baktirmam demistim şimdi doğum yap bide üstüne dikiş için kontrol falan diyosunuz ya ben ölüyorum düşündükçe 😆😆😆🤣🤣💩💩
Glen Ciara93 ah o catal yokmu😁 alttan bakmalar beni maffetmişti benim dikişler acılmadı iyi baktım ama arada bi klınıgo alt taraf ve yine hanileyim bakalım vatandas bu sefer ne yasayacak inşAlalh normal doğurum bunuda😁😁
mervec PembeLia açıklığına bakarken de kisa sürdü aslında kendimi kasmıyorum aslında ama çatala çıkmak biraz tuhafıma gidiyor ondan dolayı tedirginim o kadar 😀😀
PembeLia Ya kızlar dikişlerinizide açılma değilde böyle hafif kızarıklık ve beyazlık oluyor mu böyle beyaz su toplamış gibi, hemşireme gösterdim normal sesi enfeksiyon değil dedi ama benim çok aklıma takılıyor 2. Hamileliği olanlar vs bilir mi acaba iyileşirken mi oluyor normal mi.🤷🏼♀️
Ciara93 [bilinmeyen] büyük olan küçükten daha çok uyanır oldu geceleri :( bana çok düştü sürekli beni istiyor Zor elbette ama idare ediyorum canım alıştım iki haftada 😁