mervesarp2005 Ciara93 benim doğum yapalı 12 gün oldu. Açıkçası dikişim e 1 kere ayna ile bakayım dedim bişey anlayamadım tam. Siz nasıl bakıyorsunuz. Bide ne kadar sürer iyileşmesi. Düşen dikiş falan da görmedimm ben
Ciara93 mervesarp2005 ilk doğumumda tam bir ay sürmüştü iyileşmesi ve dikişlerin düşmesi, bunda 14 gün oldu duruyor daha düşmedi. Aynaya gerek duymadan eğilince görebiliyorum ben 😬🙈
Ilkgozagrimiz Ciara93 kuzenimin acilmisti anlamamis enfeksiyon kapmisti dikis atiliyomus normalde onda once enfeksiyonu kuruttular sonrada dikis attilar