Ciara93 Selam kızlar 💁🏻 Normal doğum sonrası epizyo dikişinde açılma yaşayan var mı acaba ? Olduysa nasıl bir yol izlediniz yeniden dikiş mi atıldı, başına gelen yazabilir mi ? 😊
Msra Ciara93 Benimde cok fazla dikisim vardi ilk doğumum da cok cokk dikkat etmeme rağmen 2 tane atmış dikisim bidaha da diktiremedim çünkü korktum 😀 simdi ikinciye hamileyim
Glen Ciara93 ah o catal yokmu😁 alttan bakmalar beni maffetmişti benim dikişler acılmadı iyi baktım ama arada bi klınıgo alt taraf ve yine hanileyim bakalım vatandas bu sefer ne yasayacak inşAlalh normal doğurum bunuda😁😁
Ciara93 [bilinmeyen] kız sorma ya, ilkinde dikişlerim o kadar çoktu ki, hiç sorun yaşamadım. Bunda sadece iki dikişim var ve biri açıldı. Hiç dikkat edemedim kendime sürekli koca danam kucak istiyor, banyoda yıkarken de unuttum çömeldim falan attı ya napcam bilmiyorum, korkuyorum açıkcası gitmeye :/
PembeLia Ciara93 Benimde en büyük korkum Doğumdan çok zorladı beni açılcak diye ömrümden ömür gitti resmen.🤦🏼♀️
Ciara93 PembeLia görünüyor canım ya açıklık var ve dikiş bir tarafta sadece, yaranın iki tarafını da tutmuyor yani
Ciara93 PembeLia birşey olmaz Allah’ın izniyle, benim iki yaşında kızım var biraz dikkat etmediğimden oldu, gözün Aydın bu arada
Ciara93 Msra öyle kendi kendine mi kaynadı ? Ben de öyle yapmayı düşünmüyor değilim. Estetik görünmeyecek ama çok da önemli değil benim için 🙈
Msra Ciara93 ya şimdi ilk zamanlar acik duruyo zaman geçtikce kayniyo he tabi estetik degil ama olsun dikisime bakmalari icin çatala bile çıkarken agliycaktim sanki doğumu ben yapmadim 😀😀