ggkca hamisanne_63 bence o 3 olacaktı eli çarptı 30 yazdı, 30 lahmacunu sanmıyorum birinin yiyeceğini
KUBRAAKSAN hamisanne_63 Vala yiyordum simdi yine yerim bünye meselesi sanırsam aslda kilo almazdm insanların en sevmedigi tiptim cok yiyen ama kilo almayan 😂
KUBRAAKSAN blackwhite ben hic yasamadım ondan galiba sadace sıkntisını cektigim tek şey erken uykumun gelmesi buda kg yapmıs olabilir yemek yiyip hemen uyudugum zamanlar oluyor
KUBRAAKSAN Gizem250819 Benim zaten ne kadar zayfta olsam yüzüm hep dolgundu benimde hic sevmedigim birseydir tam tersi kg alınca direk yüzden alrm hatta bakalm 30.haftada tanınmcak hale gelirim galiba 😂
Gizem250819 KUBRAAKSAN vücut olarak değil ama yüzüme hafif kilo yakışıyo benim gözaltlarım çöküyo zayıfken 🙄 bende keşke zayıflarken yüzümden gitmese diyorum ama ilk olarak yüzden gidiyo 😏
KUBRAAKSAN Elif_alya Aynen vala saglklı olsunlarda gerisi hallolur bir sekilde zaten sıpalarn pesinde kosmaktan eririz 😂
litfenama KUBRAAKSAN 11+5 deyim. 53 ile hamile kaldım ama bugün kıyafetlerle falan 59 çıktım. Bu kadar kısa sürede bu kiloyu almak mümkün değil. İşin içinde bir iş var diye düşünüyorum. 🤔