Gulcansckn KUBRAAKSAN 26. haftaya giricez +3 kg şimdilik. Ama çok dikkat ettim bu haftalara kadar fazla kilo almamaya.
Gizem250819 KUBRAAKSAN 30. Hafta + 13 kiloyla yola devam ediyoruz 🤦🏽♀️😅 55 kiloyla hamile kalmıştım yüzüm ellerim çöküktü baya şimdi bu halini seviyorum dolgun bi surat 😍😁
Tugba_k5 Gulcansckn dikkat ederken acıkmıyor musunuz ya ben çok acıkıyorum 2 saatte bi hiç bisey yememiş gibi oluyorum🙈 neler tüketiyorsunuz ne tok tutuyor merak ettim
KUBRAAKSAN Elif_alya Ne güzel doktorum dikkat et çokk cabuk kg alıyorsun dedi ben hamile kalmadan öncede çok yiyen biriydim 30 adet lahmacunlar 3 dürüm kebaplar ama 52 kg üstüne cıkmazdım hiç şuan sanırsam hamilelikten metabolizmam da yavaşladı o yüzden alıyorum 🙊
gulsonmez27 30.hafta 17 kilo..Ama ben 43 kiloydum hamile kaldığımda yani kilo aldığımda seviniyorum 🤣
Gulcansckn Tugba_k5 acıkma değil de insan ağzı boş kalsın istemiyor ama söz konusu kilo olunca işte insan direniyor 😭 bana kalsa yoksa sabahtan akşama kadar yerim çok seviyorum yemek yemeyi aslında özellikle hamur işini 😂
Elif_alya KUBRAAKSAN Bende aşırı yemek yiyen biriyim halende öyle oturuşta 1 ekmek felan yiyorum hatta fazla kilo almaktan korktuğum için doktorumla konuştum zaten zayıfsın ye dedi ama sanki bu haftadan sonra almaya başlıcam gibi hissediyorum 😂 sağlık olsun verilir bütün kilolar
Gulcansckn KUBRAAKSAN geç saatlerde birşey yemedim, abur cubur hiç tüketmedim, öğünlerimi sıksık ama az az yedim 😅😅 bu aralar iştahım baya açıldı kendinle savaşıyorum direniyorum 😂😂😂
KUBRAAKSAN Elif_alya Aynen vala saglklı olsunlarda gerisi hallolur bir sekilde zaten sıpalarn pesinde kosmaktan eririz 😂
KUBRAAKSAN Gizem250819 Benim zaten ne kadar zayfta olsam yüzüm hep dolgundu benimde hic sevmedigim birseydir tam tersi kg alınca direk yüzden alrm hatta bakalm 30.haftada tanınmcak hale gelirim galiba 😂
ggkca hamisanne_63 bence o 3 olacaktı eli çarptı 30 yazdı, 30 lahmacunu sanmıyorum birinin yiyeceğini
KUBRAAKSAN hamisanne_63 Vala yiyordum simdi yine yerim bünye meselesi sanırsam aslda kilo almazdm insanların en sevmedigi tiptim cok yiyen ama kilo almayan 😂
Seyma_ck KUBRAAKSAN 20+3 bir buçuk kg.Benim şimdiye kadar iştahsız ve bulantı&kusmalı geçti ama iştahım yerinde olsaydı daha fazla alırdüm herhalde