Derya2867 KUBRAAKSAN 35+2 haftalık hamileyim 53 ile başladım 64 oldum 38-39 gibi kısmetse sezaryeni olurum o zamana kadar 1-2 kilo daha alırım keşke almasam ama durduramıyorum 😂
Gulcansckn KUBRAAKSAN geç saatlerde birşey yemedim, abur cubur hiç tüketmedim, öğünlerimi sıksık ama az az yedim 😅😅 bu aralar iştahım baya açıldı kendinle savaşıyorum direniyorum 😂😂😂
Hanife_ KUBRAAKSAN 34 olcam henüz kilo almadım zaten kiloluydum dikkat ettim tabiki kilo alınıyor ama Dr um zaten 5 aya kadar hiç alma demişti
KUBRAAKSAN Hanife_ vala ne 5 ayı 3.ayda 5 kg aldm allahtan boyum kaldrıyor göze batan aman aman kg yok😂
Gulcansckn Tugba_k5 acıkma değil de insan ağzı boş kalsın istemiyor ama söz konusu kilo olunca işte insan direniyor 😭 bana kalsa yoksa sabahtan akşama kadar yerim çok seviyorum yemek yemeyi aslında özellikle hamur işini 😂
Tugba_k5 Gulcansckn aynen öyle bende çok severim pişi şu böreği poğaça fln hergun yiyebilirim😂 pek başarılı olamasamda dikkat etmeye çalışıyorum 😂
guzelbebegimmmmm KUBRAAKSAN 29 haftalığım. 5 kilo vermiştim 3 kilosu geri geldi. O da bebekle su zaten☺️ Çokta yerim abur cubur bile
KUBRAAKSAN guzelbebegimmmmm masallah sanrsam birazda metoblzmayla alakalı hareketsz bir insan dglm cünkü kantinde çalisyorum surekli kosustrmcayla geciyor ev isleri falan derken ama hamile kaldm kalalı metobolzmam yavasladı
KUBRAAKSAN Tugba_k5 yemicem bu son dedgim hergün kendimi baska baska seyler yerken buluyorum can bogazdan gelirmis 😂
guzelbebegimmmmm KUBRAAKSAN ben ilk gebeliğimde de 5 ay kilo almadım. Ama sonrası çok kilo aldım ödem oldu. 28 kilo aldım maalesef. Şimdiki gebeliğimde o hatayı yapmak istemiyorum
KUBRAAKSAN guzelbebegimmmmm Aynen benm doktorum kiloyu hic sevmiyor şaka bir yana saglklı birseyde degil zaten benimde bircok arkdsm ilk aylrda hic almayp son aylarda aşırı aldılar birden umarım bende tam tersi olur bu sekilde kalrm