Btl-Als çok teşekkür ederim canım inslalah bu sefer ben de umutluyum diğer 2 sinde hem üstüne görmüştüm adet de olmuştum bir sorun olduğu belliydi ama bunda normal bir gebelik gibi yerleşme kanamam oldu şimdilik herşey normal ilerliyor ondan biraz daha pozifim