annesinin_beybisi ben 7+1 im. Öncesinde 1 kimyasal 1 de 3 aylık boş gebelikten ilaçla düşük yaptım. Bugün gittm ve kalp atışını duydum. Ama hiç kasmadım, endişe etmesim. Çünkü Allaha bıraktım kendimi, nasılsa yaratacak o. Ve inanın scoter a da bindim, bazen ağır tAşımak zorunda da kaldım. Ama hep Rabbime bıraktım. Çünkü boş gebelikte aman birşey olmasın diye neler yaptım olmadı. Yaratmak sadece Allaha mahsus.. bu yüzden korkmayın. Allah nasip edecekse ne olursa olsun o çocuk olacak. Ama o insan yaratmaya evet dememişse olmayacak. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 😍