iki_tospik_annesii biz çok erken başladık 25+4 haftalık olmamıza rağmen kasılmalar oluyor doktorum düzenli ve uzun süreli olursa erken doğum belirtisi demisti ama baktığında gayet iyi sağlıklı sorun yok gibi de dedi ben de korkuyorum kızım aceleci davranmaz inşallah 😌