Kelebekk-0307 iki_tospik_annesii hayir hicbir şey söylemedi sadece erken doğum belirtisi diyip geçti sonrasinda tekrar sormak aklıma gelmedi açıkçası bakalm bir sonraki randevuya kadar bekleyeceğim
iki_tospik_annesii PrensesAnnesi4 Benim o imkansız 😂😂 seni bilemem ama kuzum Benim sezeryan olduğu için günüm belli
iki_tospik_annesii Kelebekk-0307 O zamana kadar dikkat et kendine canm ağır falan birşey kaldırma kendini yormamaya çalış ☺️ İnşallah saglıkla alırsın kucağına