iki_tospik_annesii Durubebegim Walla gece uyudum dedim sabah kesin haber alıcaz doğurmuş diye 😂😂😂 gene gol degil yani 🤣🥲🥲
iki_tospik_annesii yigitegenin_annesi1 Ooo kral seni aramızda görmek nasıl mükemmel bi duygu anlatamam 😍😍🥳🥳🥳🤩🤩
prensesannesiiiiii iki_tospik_annesii Allah bağışlasın canın gelecek olan bebeğimiz ne kız mı erkek mi 😊😘
iki_tospik_annesii prensesannesiiiiii Amin canm cümlemizinkini 🙏🥰 oda erkek canm ♥️ Senin kız mı erkek mi ?
Durubebegim iki_tospik_annesii ayyy çok heyecanlıyım uygulamada hiç bebek sayfasına bakmıyorum son 3 görünce heyecan mideme atıyor🤣🤣
prensesannesiiiiii iki_tospik_annesii hayırlı sağlıklı evlat olsun kuzum benim Kızım olacak hayırlısıyla 😘🤲
Aysegul9371 iki_tospik_annesii Haftamiz günümüz aynı benim bebede aynı durumda ama hareketleri iyi o yüzden normal
Eceedemir iki_tospik_annesii Bende 35+2 haftalık hamileyim şuan aynısını bende yaşıyorum özellikle geceleri daha çok hissediyorum yatamıyorum doktorum da yeri darlasiyor demişti
iki_tospik_annesii Eceedemir Benim hem gece hem gündüz aynı şekilde karnım sürekli şekilden çekile giriyor
iki_tospik_annesii prensesannesiiiiii Oyy maşallah saglıkla gelsin prenses 😍♥️ Hep bi kızım olsun istemişimdir 😅😅
Aysegul9371 iki_tospik_annesii valla bende çok fazla yaşıyorum ama benim geçen hafta 3 kere çektirdim 3 nst de de sancı vardı bekliyorm evimde
Meryem1111 iki_tospik_annesii 36. Haftadym benmde kac haftadr o seklde kasılmalarm var fazlaca zaten 1 ocak ta doğum olcak ama benm crp ve az az su gelmesnden dolayı erken doğurcam
iki_tospik_annesii Meryem1111 Yaaa benim suyum gelmiyor cnm akıntım falan da yok o yüzden endişe etmiyorum Doktorum zaten Ocak 15 gün verdi 2 ci sezeryan olacağım için
iki_tospik_annesii Durubebegim Hahaha 🥰🥰 sanki ilk defa doğum yapıcakmış gbi oluyor insan dimi 🤩 bende çok heyecanlanıyorum. Gün geçtikçe