Elifgoktug1 1Prens_annesiii banada kısa gibi geldi ama minyon olacaktır belki eşiniz ve sizin boy lar nasil bilmiyorum ama
1Prens_annesiii Elifgoktug1 Boy konusunda herhangi Bir sorun olmadığı sürece dert değil bnm için ama sağlık açısından kafama takıyorum biraz sağlıklı olsun da minyon olsun yeter ki 🤲 bu arada ben 1.57 eşim de 1.73 🙈
1Prens_annesiii Askpare Uygulamada bugün 26 haftalık 34 36 cm yazıyordu böyle gördükçe aklıma takılıyor 😬 sağlığı yerinde olsun inşallh 🤲
Elifgoktug1 1Prens_annesiii ortalama boy olur cnm bebek minyondur endişe etme 😊🥰 büyüdükçe anne baba boy ortalaması alıyor bebisler genelde 😊
1Prens_annesiii dilek6 Kilo aynı nerdyse maşallah sizinki de kilosun da iyi bizimki minnak boyunu da gösterdi bize 🙈🙈 haftaya komtrolüm de boyunu özellikle takip edeceğim artık gelişimi olduğu sürece bir sıkıntı olmaz inşllh 🤲
Askpare 1Prens_annesiii aa benimde 26 hafta gelişimi normal demişti doktor ne derse o kuzu kafaya takma bşy demediyse iyidir bebiş
Ryhnmhmtuna 1Prens_annesiii biz de bugün gittik 26+6 830 gram dedi üzüldüm çok ufak sanırım çıtı pıtı bi kız olcak gibi
1Prens_annesiii Ryhnmhmtuna Bana kilosu normal geldi şaunlık canım inşllh sağlığı da yerinde olsun ama takibi bırakmamak lazım bundan sonraki gelişim açısından çok önemli ❤️
1Prens_annesiii Askpare Maşallah ikimizde sağlıkla alalım kucağımıza inşallh miniklerimizi ❤️ çok şükür umarım bundan sonrası içinde herşey yolunda gider hepimiz için 🤲
Merveyetimoglu Bende bugün gittim doktora, 25+5 870 gr dedi normal mi diye sordum evet önde bile dedi her bebe bir olmuyor sağlıklı olsunlar da gerisi sadece birer rakam🐣
1Prens_annesiii Merveyetimoglu Öyle sanırım canm her bebek sağlıklı olsun yeterki hayırlısıyla kavuşalım onlara 🤲
Yagmurdgdgn13 1Prens_annesiii canım zaten doğuracaksın 48 ya da 50 santim. Doğumuna baya var uzar o bebek daha.
Yagmurdgdgn13 1Prens_annesiii amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız. Rabbim olmayanlara da versin inşallah 🙏
1Prens_annesiii Gulcanalg Maşallah kızımız gayet boylu gibi kilosu da iyi çok şükür 🙈❤️ sağlıkla büyüsün inşallh miniğimiz